Прва три места у оквиру ликовног конкурса " СНАГА ВОДЕ" за ученике ужичких основних школа који су расписали ЈКП Водовод Ужице и РЦУ. 255 пристиглих радова: Прво место : МИЈА СТАНИЋ , VIII1, ОШ „БОГОСАВ ЈАНКОВИЋ“, КРЕМНА Друго место : АЊА ЛУКИЋ , VI4, ОШ „СТАРИ ГРАД“, УЖИЦЕ, Треће место : БОРИС СРЕДИЋ , I3, ОШ „НАДА МАТИЋ“, УЖИЦЕ
Издвојено одељење ОШ “Богосав Јанковић” Кремна у Биосци посетили су заменик градоначелника Драгољуб Стојадиновић, градски већник Ратко Трмчић и директорка Народне библиотеке Ужице Душица Мурић. Посета је реализована у оквиру пројекта “Библиотека за све”.
“Реализацијом пројекта “Библиотека за све” шаљемо јасну поруку да деца у сеоским месним заједницама морају имати исте услове за рад и образовање као и деца у градским школама. Због тога су и издвајања из градског буџета све већа. Поред комплетне реконструкције школа у Крвавцима и Гостиници, ради се и у школи у Карану, где ће ускоро кренути и радови на адаптацији простора за вртић. Улажемо и у остале сеоске школе, све са циљем да створимо што боље услове за ученике и запослене”, истакао је Драгољуб Стојадиновић заменик градоначелника Ужица.
Поред бројних креативних радионица, које се у нашој школи традиционално реализују за 8.март, овај празник је обележен још једним примером добре педагошке праксе.
Реч је о анимираном филму о првој жени научници, Хипатији, за који је пропратни текст читала ученица VI-2, Јелена Калабић, према идеји наставника физике, Михаила Тошића. Креирање филмова у настави се сматра савременим трендом, при чему има образовну, али и васпитну вредност.
Поводом Дана математике, који се обележава 14. марта, ученици старијих разреда ИО Биоска израдили су паное на којима су нам представили неке од најзначајнијих светских и наших (српских) математичара. Желели смо да на тај начин приближимо живот и рад људи који су заслужни за математику какву је данас познајемо.
Поводом 28.фебруара, Националног дана књиге, ученици и наставници матерњег језика, истовремено и библиотекари, подржали су акцију Друштва школских библиотекара ,Читајмо гласно. У симболично ( крајње) време, у 11.55., ученици матичне школе, као и издвојених одељења, су имали прилику да гласно прочитају стихове, одломке или приче по сопственом избору.
Тиме је наша школа допринела остварењу циља ове акције, а то је подстицање читања, афирмисање културе и уметности, као и неговању сарадње наставника , учитеља и библиотекара.